Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, November 8, 2008

Lega tido...Trip ke London bermula


Adeh…lega nya tido…pagi tadi aku bgn kol 6.30 pagi sebab kol 7 pagi dah kuar dengan kawan2 aku…aku bawak dorg gi Monmarte…memula2 gi breakfast dulu kat McD…pastu baru gi Monmarte…Sacre Coeur..memang sejuk time tu…dah la berangin…aku plak sgt2 mengantok sebab malam semalam aku tido kol 2 pagi….kol 6 pagi dah bangun…huhuhu…hmmm…lepas tu kitorg berjalan ke arah Moulin rouge dan akhirnye kitorg ke china town….saja bawak kawan2 aku ni….lepas tu dalam kol 12 tengahari kitorg balik….sebelum tu singgah beli kebab dulu….time tu sgt2 lapar…sampai je bilik, aku terus makan & terus tido…letih sgt jalan arini….tak cukup tido lagi…huhuhu…tadi masa aku kat luar, wife aku ada call…aku tau dier pi opis arini…masa dier call tu dier kat Giant Plentong…pastu dier bagitau dier beli suar jeans levis…hihi shopping je ek…hihi…pastu masa aku sampai bilik tu, dier dah kuar…gi main bowling dengan kawan2 dier….sebab tu pas makan kebab, aku terus lena….ni baru terjaga nak mandi2 & siap2 apa yg patut….dalam kol 6 petang ni kitorg bertolak la….okla…aku nak berendam jap….sekembalinya aku dari London nanti, akan aku update kan visit aku tu....

No comments: