Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 21, 2008

Syawal Yang Manis =D

Huhu...title tak agak2...aku pon pening nak letak title apa...lantak la kan...ikut sukati aku la...blog aku...aku yg type...huhuhu...arini sgt2 memenatkan....tapi ada peristiwa2 yg best berlaku...so aku malas la nak bersajak panjang2...baik aku cite je la...camni...membe2 aku dari Malaysia dah sampai pagi tadi...aku dipahamkan sume nye 7 org....3 org muslim...arini aku sempat jumpe 2 org je...sorg budak department aku...sorg lagi membe lama aku....sian sgt kat budak department aku ni...masa dier sampai pagi tadi, masa nak check in kat hotel....nama dier takde dalam senarai...budak2 malaysia yg lagi 6 org sume dpt bilik....mesti time tu kelam kabut....tapi akhirnye masa lunch hour tadi dier dah dpt bilik...aku pon heran jugak camne mende ni leh jadi....isk isk....dah la husband dier asyik call aku je...hihihi...maklum la...bini dah dok jauh...hihi...sebenarnye husband kepada membe aku ni pon keje dalam opis yg sama jugak...so aku kenal la...dulu2 selalu jugak makan dgn husband dier....pagi tadi husband dier asyik call aku...tanyakan bini dier....yela, hp bini dier tak roaming pastu komputer plak tak dpt lagi...telepon pon tak dapat lagi....tu yg pening tu....camne nak kontek pon taktau....tapi ok la...pasni dorg still bole berhubung sebab bole call via VOIP...free je....maklum la keje satu opis...hmmm....tghari tu aku call membe2 aku ni....aku nak tunjuk kat dorg kedai2 berhampiran....malangnya membe yg satu department dgn aku ni ntah ke mana...aku nak kontek dier pon taktau...padahal dah janji kol 5 kat lobby opis...hmm...last sekali aku bawak jela membe aku sorg lagi satu tu....saje nak tunjuk kat dier kat mana nak beli ayam & daging halal...pastu tunjuk la sket kedai2 berhampiran....pastu kitorg singgah kedai kebab....kitorg tapau bawak balik...makan kat bilik aku...sampai je kat hotel....aku nampak membe aku tu....aku pon ajak la dier dtg bilik aku sekali...byk mende nak cite...lagipon susah nak kontek membe aku ni....sampai je kat bilik aku, aku buat air milo panas kat dua org membe aku ni....borak2....sambil2 tu aku jamu dorg keropok ikan goreng dengan sos linggam...huhu...layan....best sgt dapat jumpa dorg....yela, byk betul cite nak sembang...sampaila nak maghrib....membe yg satu department dengan aku tu pompuan, so dier balik la bilik dier...membe aku yg lagi satu ni lepak lagi...kitorg jemaah sama2 pastu makan kebab yg dibeli tadi.....sambil2 tu dok borak2 pasal keje...syok tul...dah lama aku tak sembang2 camni...huhu...tapi hari ni baru hari pertama dorg kat sini...insyaAllah aku akan bawak dorg explore Paris ni...hihihi...amacam?...manis tak pengalaman Syawal aku kat sini?

No comments: