Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 13, 2008

Seksanya!

Hmm...jam sekarang menunjukkan pukul 4.30 pagi waktu tempatan...aku terjaga awal...try jugak guling2 tadi tapi still tak bole tido...semalam aku tido agak awal...takde ape nak buat...jet lag pon lom hilang lagi....sebab tu aku tido awal...bila terjaga di pagi hari ni, tetiba teringatkan wife aku...semalam aku dapat jugak chat dengan dier...thanks to Lynn (officemate wife aku @ coursemate kitorg kat UTM) sebab meminjamkan laptop & 3G port nye tu....semalam laptop wife aku tak bole nak ON plak...macam2 dugaan betul...maklum la laptop dah lama...tak salah aku dier beli laptop tu tahun 2003 kot...zaman2 belaja dulu...sekarang ni mcm2 problem dengan laptop tu...aku arap lepas ni OK la...hmm...arini aku nak gi opis seawal jam 7 pagi...maybe awal sket dari tu...aku sgt2 pasti sure byk keje menanti aku...adesss....email toksah cakap la....sure beribu dalam inbox tu...nak baca...nak delete...nak achieve...nak reply....tu je cukup amik masa aku satu hari....belum buat keje lagi....hmm....arap2 tak byk sgt la....sebab aku dah submit sume keje aku sebelum aku cuti aritu....hmm....arap2 aku dapat harungi ari2 keje kat sini dengan semangat baru....terus terang aku cakap yg aku bebetol malas nak keje...aku dah takde mood nak keje kat sini.....adesss....tolongla....kuatkan la semangat aku ya Allah....amiin....

No comments: