Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, October 12, 2008

Back To Work (Reality) =(

Hmm...takde ape aku nak cite...tension gile...rase kejap je cuti raya...skrg aku dah kat Paris...baru sampai pagi tadi....Alhamdulillah aku selamat mendarat pagi tadi kol 6.40 pagi....dalam kol 8.30 pagi aku dah masuk bilik...kali ni bilik aku tingkat 9...aku request bilik yang ada balcony with garden view tapi takde...sume penuh...cuma ade 1 bilik je yg ade balcony tapi menghadap belakang (bangunan, jalan, etc)....so, aku takde pilihan pilih la bilik ni...aku prefer bilik yang ada balcony sebab nanti aku bole lepak2 & layan perasaan kat situ...hmm...pagi tadi sampai airport je terus aku call wife & mak aku....mase tu wife aku on da way back ke JB....dier balik dengan adik aku sebab adik aku tumpang dier sampai Melaka je...then dier kene drive sorg2 sampai JB....sian kat dier kan?...hmm....baru je tadi aku sms dier....terus terang aku ckp yg aku rindu & sedikit sedih...huhu....tak penah aku rase camni sebelum ni...tapi kali ni memang sgt2 menyentuh perasaan jiwa & raga...huhu...kene plak layan HotFm tadi...ada pasang lagu raya lagi...isk isk...mana la tak sedih kan....mood raya still ada tapi dah kene balik....tension gile!....wife aku reply sms tu....dier kat kulai....aku arap dier selamat sampai...amin....arap2 jugak 3G port nye tu bole guna...aku bebetul rindu kat dier...aku nak chat dgn dier...aku nak "tgk" dier....aku arap sume nye ok la....aku skrg bebetul boring gile...takde mood...nak tido pon tak bole walaupon aku takleh tido dalam 12 jam perjalanan tadi....memang agak letih tapi aku dok teringatkan kenangan raya baru2 ni...cukup menggembirakan...tapi cukup singkat...huhu...hmm...perut lapar plak...terpaksa la bedal roti yg aku beli tadi....nak masak memang tak dapat la...mood memasak aku blom sampai lagi....hmm...sayang, where r u?

No comments: