Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, October 25, 2008

Sabtu yang damai?? PENAT!!!!

Adoih…aku baru balik main futsal ni…PENAT nak mampos! Sumpah PENAT! Panjat gunung pon tak penat macam ni…adoih…secara logik nya memang aku akan penat sebab dah 10 bulan aku tak penah exercise apatah lagi bermain bola…setakat jalan 5 minit gi opis, tu bukan exercise!...ya Allah..lemah nya badanku ini…pagi tadi aku byk minum air…konon nya tanak terhidrat, tapi sangkaan aku sgt2 meleset…salah satu sebab mengapa aku betul2 PENAT sebab aku tak penah exercise…dan yang paling aku tak tahan, kitorg main futsal outdoor!...bukan indoor!..adoih…masa sampai kat tempat tu kitorg gi masuk kat dalam…suhu ok la…suam2…tapi kitorg masuk dalam tu just nak tukar baju je…rupa nya kitorg main futsal outdoor…isk isk…sumpah PENAT…suhu kat luar tu aku rasa kurang 10 degree celcius…sgt2 sejuk…bernafas pon kuar asap….sgt2 sukar aku nak bernafas…sukar sgt…sebab tu aku cepat PENAT…memang susah buat aktiviti2 fizikal dalam keadaan sejuk ni….apa2 pon aku sgt2 enjoy dengan game ni…ramai membe2 baru…nanti akan aku uploadkan gamba2 kat situ…sekarang ni tak larat nak upload lagi….nak mandi air panas jap pastu nak tido jap…pastu bgn nak masak….sian membe2 Malaysia aku tu…dorg tunggu aku lama…sebab aku sampai hotel agak lewat…tak seperti yang dirancang…hmm…masa aku sampai hotel tu, 2 org membe aku dah ada kat lobby…dorg dah bersedia nak jalan2…pastu aku ckp maybe aku lambat sket, yela, nak mandi lagi…makan lagi…solat sume…hmmm…dorg pon paham keadaan aku camne time tu…pastu dorg cakap takpe…..dorg kuar dulu…takpe…maybe malam ni kalu free, aku nak bawak dorg kuar….jalan malam2 kat sini lagi syok…mcm2 ada…huhu..ok la…aku nak mandi jap….pas mandi lega sket….







2 comments:

Ibu Ariessa said...

wah wah,teror la sayang main futsal..:-)sape yg jd photographer?
mcm sejuk je main pakai short...

cipan666 said...

hihi...memang penat gile main time ni...dah la sejuk...kurang 10 degree celcius...ada sorg tu dier tak main sebab injured, so dier la amik gamba sume...hihi...