Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 29, 2008

Kesinambungan PENAT!!!!

OK, skrg aku nak cite pasal kesinambungan post kat bawah ni...lepas aku main futsal, aku terus rest kat bilik...membe aku sorg (dari Chennai India) singgah tgk2 bilik aku jap...lama jugak aku borak2 dengan dier....pastu dier balik...aku plak dgn tak larat nye terus berendam dalam bath tub....lega sgt2 berendam dalam air suam....lama jugak aku berendam....pas mandi & rest kejap, aku baring2 jap....konon nye nak rest kejap sebelum masak...sekali aku tertido sampai la petang...isk isk...bila aku terjaga je, terus aku siap2 kuar beli kebab...lapar sgt...sebelum aku kuar beli kebab, aku call bilik membe Malaysia aku tu...aku rase dorg dah balik....betul jangkaan aku tu...disebabkan aku dah ter'miss bawak dorg jalan2 siang tadi, so aku nak ajak dorg menikmati panorama malam kat Paris ni...aku bawak dorg gi Eiffel Tower...dorg setuju...actually aku prefer gi Eiffel Tower waktu malam atau tengahari masa panas terik....kalu malam, sgt2 cantik dengan lampu2 nye...pastu sejuk skit...kalu tengahari, panas terik, pemandangan sekeliling sgt2 cantik...so lepas maghrib, aku, kamal & siti pon mula la berjalan2....sampai kat sana, sempat la amik beberapa keping gamba...









2 comments:

Ibu Ariessa said...

cantik la gambar...dah bnyk kali amk pic eifel tower mlm2 xjadi..yg ni mmng superb la..hihi

cipan666 said...

hihi...byk kene belaja lagi...gamba belum sharp...tripod pon senget...kene test amik gamba malam kat putrajaya pasni...hihi