Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 17, 2008

lembab!

adeh...internet slow nye...

nak tunggu loading punye la lambat sampai bole gi buat air milo la....isk isk....

kejap je sok dah jumaat...

maknanya dah 1 week aku kat sini sejak aku balik bercuti raya...

minggu ni aku gi opis agak awal....7.30 pagi dah sampai opis....

bukan saje2 aku nak datang awal....

byk mende aku nak siapkan...

yang best nye kul 5 petang aku dah cabut....

maleh nak stay lama2 kat opis tu...

balik awal bole la chat kejap dengan wife aku...

aku pon takleh kaco dier lama2 sebab dier pon keje....

so kene tido cukup....

hmmm....semalam ada membe aku sorg emel aku....

dier akan sampai sini isnin depan...

ingat lagi masa aku mula2 training kat opis kat KL tu....

dier baru mula keje situ & aku plak baru mula training situ...

dier lagi tua dari aku la....tapi masa tu kitorg selalu la makan sama2...

start dari situ kitorg agak rapat...kalu ada mende yg aku tak paham (mechanical), aku akan tanya dier...

bagus la dapat jumpa dier kat sini...lebih2 lagi dier seorg muslim dari Malaysia...

hmmm....ok la...aku nak buat mende lain plak...

salam...

No comments: