Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 29, 2008

Alamak! Line takde???

Alamak. Apsal handphone aku takde line ni? Adoi. Camne aku nak call wife aku nanti. 31hb Oktober ni birthday dier. Kalu dier baca blog ni, arap2 paham la ek. Hihi. Tapi takpe sebab aku dah bagi hadiah kat dier masa aku balik raya aritu. Hihi. Hmm. Tak sampai sebulan lagi, ulang tahun perkawinan yang pertama untuk kami suami isteri. Rase kejap je. Tapi lepas aku kawin & balik dari honeymoon, terus aku datang sini. So, lebih kurang 2 bulan la aku dapat bersama dengan dier sebelum aku berpisah sementara dengan isteriku. Huhu. Sedih tul. Apakan daya. Dah nak cari rezeki sesuap nasi. Terpaksa la berpisah kejap. Tapi, Alhamdulillah, segala suka duka, pahit manis dapat kami lalui bersama. Huhu. Macam syair daaa. Hmm. Esok malam pulak, aku & membe2 projek aku akan kuar makan malam sama2 untuk meraikan salah sorg membe kitorg yang baru kawin. So malam sok, tak sempat la aku nak chat dengan wife aku. Hmm. Lagipon sekarang ni dier pon agak busy kat opis. Banyak keje & stress dengan keje yg menimbun2. Sebab tu la aku tanak kaco dier sangat. Tapi tadi sempat la dalam masa 5 minit aku chat & tengok dier. Pastu line terputus plak. Hmm. Maklum la internet connection kat hotel ni tak bape best. Asyik dc je. Tension jugak tapi terima je la. Lebih baik ada daripada takde kan?Hmm. Sekarang ni waktu malam lebih panjang. Kol 6.30 petang dah gelap gelita. Tambahan plak skrg ni asyik hujan je. Memang syok betul. Balik opis je, terus aku mandi & masak. Pastu mula la online kejap. Pastu terus tido. Cepat sgt rasa nak tido. Hmm. OK la, aku nak layan movie la. Boring siot. Huhu.

No comments: