Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 27, 2008

Berakhirnya Ramadhan di Perantauan

Alhamdulillah.

Aku baru je lepas letak barang2 kat bilik membe aku.

Lama jugak aku lepak bilik dier.

3 jam kitorg borak2. Yela, dah lama tak borak panjang.

Sekarang ni aku nak pack lagi sket barang2 aku dalam beg ni.

Takde mende pon.

Tinggal laptop, charger, etc.

Sok taxi dtg kol 8 pagi.

So aku kene kuar kol 7.45 pagi. Nak check out bilik ni.

Rase macam tanak tido je malam ni.

Sok bole bantai tido dalam flight. Huhu.

Hmm. OK la.

Di kesempatan ni, aku nak ucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri.

Kepada sume yg baca blog ni. Yela, kalu ada salah dan silap, arap maafkan.

Sungguh tak sabar nak balik sok.

Flight kol 12 tengahari.

InsyaAllah sampai KLIA kol 6.30 pagi ari ahad.

OK la. Aku nak sambung keje2 mengemas.

Selamat Hari Raya!

1 comment:

Geraldo Maia said...

Hello Irfan,
It is a great pleasure to visit your nice and interesting blog for the first time.
Best wishes from Brazil:
Geraldo