Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 29, 2008

Hari Yang Indah Bermula =D

Alhamdulillah. Tepat jam pukul 7.15am pada hari Jumaat yang lalu, aku telah selamat mendarat di KLIA selepas 12 jam perjalanan. Detik2 manis ini sudah lama aku tunggu2 akhirnya menjadi nyata jugak. Happy sgt aku aritu sampaikan aku tak bole nak tido dalam flight sehinggakan aku sempat tgk 4 movies & main games. Susah betul nak tido dalam flight ni. Dalam kepala mcm2 pikir. Especially pasal aktiviti2 yg aku nak buat bila sampainya aku kat Malaysia nanti.

Setibanya di KLIA, aku terus menuju ke tempat bagasi. Tapi sungguh mendukacitakan sebab kena tunggu sampai 40 minit. Hampeh tul. So terpaksa la aku tunggu dengan hati yg berkobar2. Memandangkan assignment aku dah abih, so aku terpaksa bawak balik sume barang2. Tapi ada jugak barang2 yang aku tinggal kat kawan aku & ada jugak yang aku buang sebab barang byk sgt. Termasuk la barang2 yang dikirim oleh sedara mara & kawan2. Tu belum termasuk hadiah2 yg diberikan oleh kawan2 aku & juga lead aku. Terpaksa la aku beli lagi satu beg. So, kesemua nya ada 4 beg. Selamat la masa aku balik aritu, ada 4 org lagi kawan2 aku pon balik pada tarikh yang sama jugak. So, bole la check-in sume sekali. Alhamdulillah sebab tak lebih muatan.

Sesampainya aku kat umah, petang tu aku kuar dgn wife aku. Jalan2 kat Jalan TAR sebab nak beli barang sket termasuk la hadiah2 untuk kawan2 yang baru kawen. Ari sabtu tu kitorg sume berangkat ke Kluang Johor sebab ada majlis perkahwinan adik kakak ipar aku. Kitorg stay sana satu malam. Memang syiok tul gi Kluang. Di samping dapat gi kenduri dan makan2, tempat yang wajib pegi kat Kluang ni ialah Kluang Station. Tempat asal bermula nya kopi kluang station. Memang layan.

Hari Ahad petang kitorg bertolak ke KL. Keesokan harinya (hari ni) kitorg sume gi Terengganu seperti yang di janjikan. Bertolak dalam pukul 7am pastu sampai Sutra Beach Resort dalam kol 4pm. Memang penat. Jauh jugak. Tapi aku hepi gile sebab tempat ni best & sekarang ni pon aku tgh update blog dalam bilik ni. Wife aku tengah iron baju untuk esok. Hehe. Harini penat main2 air kat swimming pool & pantai. Esok plan nak shopping kat Kuala Terengganu. Hmm. OK la. Nanti aku kasi update lagi. Tunggu!

No comments: