Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, December 11, 2008

Aku Hampa

Dah kol 11.30 malam. Aku masih lom tido. Kecewa sgt sebab aku tunggu punya tunggu punya tunggu, last2 software yg aku download tu tak bole guna plak. Huhu.
Tapi pada masa yg sama sempat jugak aku kacau wife aku yg tengah nyenyak tido. Hehe. Sempak la kitorg borak2 kejap. Pastu dier sambung tido. Aku pon tanak la ganggu dier sgt. Lagipon skrg ni dier agak busy kat opis. Aku pon camtu gak. Minggu ni je ada 3 kali meeting dgn vendor. Penat tul. Petang tadi aku balik agak lewat. Dalam kol 7.30 malam baru kuar opis. Pastu aku terus gi McD. Dah taktau nak makan apa. Kebab dah tak lalu. Nak masak tak larat plak. Last2 aku gi McD jela. Hmm. OK la. Aku nak relax2 jap sambil makan keropok & minum air teh. Sok kene gi opis awal. Byk plak keje aku sebelum nak bercuti ni. Hmm.

No comments: