Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 23, 2008

Plan B?

Salam. Arini aku agak terkejut sebab plan aku nak ke Mont St. Michel dalam bulan November ni telah dibatalkan. Aku yang batalkan. Huhu. Petang tadi aku gi travel desk kat opis aku tingkat 21 sebab nak survey train ticket ke Mont St. Michel. Tiket ada. Harga pon ok. Pastu aku tanya kat officer tu pasal keadaan yang sesuai nak pegi sana. Then, dengan selambe dier ckp sekarang ni bukan masa yang sesuai. Paling best kalu pegi bulan June & July. So, betul la apa yg dicakapkan oleh project mate aku tu. Dorang sume ckp sekarang ni musim hujan. So, tak bole nak pi sana. Hmm.

Tapi aku ada plan B. Aku dah buat proposal kat kawan2 aku yang kitorg akan ke London!Huhu. InsyaAllah aku akan ke London dengan membe2 aku ni dalam bulan November ni. Pegi hanya untuk 3 hari 2 malam je. Jadi la. Lagipon cuti 4 ari je. So last day tu bole la rest kat bilik. Dalam masa 5 minit tadi, membe aku baru je balik ke bilik dier. Kitorg ada bincang sket2 pasal hotel. InsyaAllah esok akan booking via online. Train ticket plak (Eurostar) akan terus dibeli esok kat travel desk tu. Yang dah kompem join trip ni aku, kamal, siti, satheesh (membe aku dari india) & maybe sorg lagi membe aku dari Malaysia yg baru datang sini minggu ni, nama dier Lee. Kalu sume dah kompem, sok petang terus beli tiket & book hotel.

Pasni kene la study sket pasal tempat2 yg nak pegi. Byk jugak hot spot yg aku dah list down. Cuma sekarang ni belum lagi berkesempatan nak search & study. Internet dalam bilik aku ni slow gile. Suka sgt dc. Hmm. Sabar jela. Lebih baik ada daripada takdak kan? Hmm. OK la. Aku nak layan movie jap. Banyak mende nak buat sok. Adios!

No comments: