Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 23, 2008

Isnin yang Penuh

Adoih.

Penat tul arini.

I'm supposed to leave the office at 4 pm but then need to attend a meeting until 6pm!

Huhu.

It means I was working for 10 hours today!

Gile la.

Straight keje non-stop.

Tapi Alhamdulillah, keje aku dah nak siap. Yahooo!

Sok lusa bole la buat keje sambil lewa sket. Hihi.

Lagipon otak skrg asyik melayang pikir nak raya je.

Tadi aku dah double confirm dgn MAS officer pasal air ticket tu.

Pastu aku plan nak berbuka kat luar je ari khamis & jumaat ni.

Lagipon aku plan nak makan sama2 ngan membe2 aku dari Malaysia tu.

Since aku balik emergency aritu sampai arini, tak penah jumpe dorg.

Termasuk la jumpe membe aku dari Thailand.

Biar aku cite sket pasal membe aku ni. Dulu dier penah keje kat Malaysia sama ngan aku. Kitorg agak rapat jugak la sebab dier selalu join aku main bola & futsal. Dalam opis pon duduk dekat2. So agak rapat la. Last time dier ada emel aku pasal dier kene assigned kat Paris jugak. Best la dapat jumpe dier lagi. Actually aku penah jumpe dier sekali masa aku baru sampai Paris lepas balik dari cuti emergency aritu. Aku terserempak dgn dier kat depan hotel kitorg. Masa tu kol 8.30 pagi. Aku baru sampai hotel, dier baru nak kuar gi opis. So, sempat la borak2 kejap sambil cite sket pasal kes emergency tu. Lepas tu aku dah tak jumpe dier dah. Maklum la masing2 busy dan sekarang ni plak Ramadhan so byk masa aku abihkan dalam bilik je. Tak aktif sgt la nak hang out dgn dorg. InsyaAllah ari khamis & jumaat ni kitorg nak kuar makan. Tapi belom plan lagi nak makan kat mana. Ikut aku, makan kat McD je. Bole la aku order filet O fish. Tu je la yg bole makan pon. Hmm.

Aku rase tu je la kot nak cite.

OK la. Pastu aku dah confirm dgn membe aku yg aku nak simpan barang2 dalam bilik dier. So ari khamis or jumaat ni bole la aku start sumbat barang2 aku dalam bilik dier. Huhu. Byk jugak barang2. Baju2 sume dua beg plastik besar, brg2 dapur, toiletries, makanan, etc. Dier pon tak kisah. Hihi.

OK la. Aku mau sahur la. Arini lapar sgt. Mungkin penat kot. Hihi. OK ke alasan sebab penat? Haha. Lantak la kan. Yang penting aku nak makan. Hmm. Roti je yg ada. Bole la cicah air milo. Pastu makan coklat ngan pringles sampai abih. Malas nak simpan2 lagi. Huhu.

OK la. Salam.

No comments: