Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 17, 2008

Letih & Penat

Fuh...lega...Alhamdulillah...baru pas berbuka ni...arini aku masak simple je...nasi goreng ikan bilis je...ayam goreng 2 ketul...telo goreng 2 biji...hmm...cukup la tu...kang tgh malam kang mcm biasa makan roti cicah air milo @ horlick....stok air 3 in 1 byk lagi...huhu...arini kat opis sgt2 byk keja...maybe sabtu ni aku kene gi keje...tadi lead aku dah tanye...bole keje sabtu ke tak...aku ckp ok je...bukan buat apa pon ari sabtu...nak jalan2 jauh sekali di bulan yg mulia ni...tak larat la...hehehe...plan nak kuar weekend ni...nak shopping sket...maklum la next weekend aku dah balik bercuti raya...hehehe...so ingat nak beli souvenir sket utk cousins...paling koman pon coklat la...huhu...tgk la camne weekend ni...kalu malas sgt, aku beli coklat kat airport je...senang cite...awal next week aku dah kene start packing barang2 & cuci baju2 kotor...sebab aku kene check out bilik ni...so kebanyakan barang2 aku ni, aku simpan kat bilik membe aku je...malas nak bawak balik sume...buat berat luggage aku je....sebab tu kene cuci sume baju2 kotor tu awal2 & then packing siap2 letak dlm bilik membe aku...hmm...so skrg maleh nak pikir sgt pasal packing2 barang ni....ni sume sebab workload aku yg menimbun2....byk nak mampos...tension tul...dah la kene submit before aku balik cuti ni....biasa la keje kan...mana ada senang je 24 jam...tapi kali ni betul2 menduga iman & tahap kesabaran aku la...sume nye disebabkan nak kejar schedule...bukan sebab team aku lambat ke ape ke...tapi byk mende yg still hold...pending...sebab tu lead aku tak ckp apa2 pasal sume tu....yg push aku & team mate aku ialah project coordinator....yg dia tau nak achieve forecasted plan tu....hampeh tul...mende yg sama gak terjadi dalam bulan2 yg lepas...ada aku cite dalam post yg lepas2...tak salah aku post "I love my job...but.."....hmm...skrg ni ada 1 priority yg aku kene settle....pastu baru bole buat mende2 lain...tapi yg tension nye, masa nak buat & fokus pada yg 1st priority ni, ada je keje2 lain nak kene buat time tu gak...huhu...arap2 minggu ni aku bole siapkan keje tu...next week nak siapkan keje2 yg lain....pastu baru lega sket nak bercuti...huhu

No comments: